Procedura przyjmowania klientów w Powiatowym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Oławie obowiązująca w związku z ograniczeniami związanymi z COVID-19 od 1 września 2020 r. do odwołania.

  1. W celu zminimalizowania niebezpieczeństwa zarażenia się wirusem SARS-CoV2 wprowadza się procedurę przyjmowania klientów PODN.
  2. Zobowiązuje się pracowników PODN do korzystania ze środków ochrony osobistej podczas przyjmowania klientów.
  3. W PODN będą przyjmowane tylko osoby zdrowe, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
  4. Wskazane jest wcześniejsze umówienie wizyty w PODN na konkretną datę i godzinę.
  5. Osoby korzystające z usług PODN informowane są przez pracowników (sekretariat, nauczycieli konsultantów, doradców metodycznych) o obowiązku zakrywania nosa
    i ust, dezynfekowania rąk oraz zachowania dystansu społecznego podczas wizyty
    w PODN.
  6. Oczekujący na przyjęcie przez pracowników PODN  korzystają z miejsc do tego wyznaczonych, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego (1,5 – 2m).
  7. Prowadzi się rejestr osób przebywających na terenie PODN, korzystających z oferty placówki.
  8. Podczas organizowania form szkoleniowych lub innych wydarzeń  na ternie PODN dostosowuje się liczbę uczestników do obowiązujących przepisów tj. przebywanie
    nie więcej niż 1 osoby na 2,5 m² powierzchni dostępnej dla uczestników.
  9. Zwiększa się częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji w pomieszczeniach PODN,
    ze szczególnym uwzględnieniem toalety, uchwytów, poręczy, klamek i innych powierzchni wspólnych, z którymi stykają się klienci PODN.