Procedura przyjmowania klientów w Powiatowym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Oławie obowiązująca w związku z ograniczeniami związanymi z COVID-19od 1 września 2020 r. do odwołania.
W celu zminimalizowania niebezpieczeństwa zarażenia się wirusem SARS-CoV2 wprowadza się procedurę przyjmowania klientów PODN.
Zobowiązuje się pracowników PODN do korzystania ze środków ochrony osobistej podczas przyjmowania klientów.
W PODN będą przyjmowane tylko osoby zdrowe, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
Wskazane jest wcześniejsze umówienie wizyty w PODN na konkretną datę i godzinę.
Osoby korzystające z usług PODN informowane są przez pracowników (sekretariat, nauczycieli konsultantów, doradców metodycznych) o obowiązku zakrywania nosa i ust, dezynfekowania rąk oraz zachowania dystansu społecznego podczas wizyty w PODN.
Oczekujący na przyjęcie przez pracowników PODN korzystają z miejsc do tego wyznaczonych, z zachowaniem obowiązującego dystansu społecznego (1,5 – 2m).
Prowadzi się rejestr osób przebywających na terenie PODN, korzystających z oferty placówki.
Podczas organizowania form szkoleniowych lub innych wydarzeń na ternie PODN dostosowuje się liczbę uczestników do obowiązujących przepisów tj. przebywanie nie więcej niż 1 osoby na 2,5 m² powierzchni dostępnej dla uczestników.
Zwiększa się częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji w pomieszczeniach PODN, ze szczególnym uwzględnieniem toalety, uchwytów, poręczy, klamek i innych powierzchni wspólnych, z którymi stykają się klienci PODN.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności