Zainteresowani nauczyciele!!!
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Oławie we współpracy z Biblioteką Pedagogiczną w Oławie zaprasza na szkolenie online nt.:
„Pracuję w chmurze – tworzenie, współpraca, zarządzanie i dzielenie się zasobami”
Cel szkolenia:
- Poznanie łatwych aplikacji do gromadzenia i udostępniania różnego rodzaju zasobów internetowych.
- Tworzenie materiałów informacyjnych czy edukacyjnych z wykorzystaniem „chmury” jako nowoczesnej metody zastosowania TIK w procesie nauczania jak i pracy bibliotekarza.
Zagadnienia:
- Gromadzenie zasobów i ich udostępnianie na przykładzie Symbaloo, Pocket – demonstracja i praca w wybranym programie;
- Współpraca w chmurze, zarządzanie (zasobami lub projektem) – Trello i Todoist – demonstracja i praca w programie;
- Wykorzystanie usług OneNote, Forms (Microsoft Office);
- Współpraca i udostępnianie materiałów w GoogleDrive: Jamboard oraz Moje mapy.
UWAGA !!!
WSKAZANE ZAŁOŻENIE KONTA W PROGRAMACH:
- Trello – https://trello.com/pl
- Symbaloo – https://www.symbaloo.com/
- Osoba prowadząca: Edukator DBP
- Miejsce szkolenia: Platforma ClickMeeting
- Forma szkolenia online: wykład z prezentacją, praca w wybranych programach (po założeniu konta), dyskusja na czacie, wykorzystanie narzędzi do pracy zdalnej
- Koszt szkolenia: bezpłatne
- Termin szkolenia: 11.01.2023 r. (środa)
- Godzina rozpoczęcia: 13:00 (przewidywany czas zajęć – 2,5 godz.)
Zgłoszenia udziału w szkoleniu przyjmujemy do dnia 09.01.2023 r. (poniedziałek) na adres email: sekretariat-podn@poradnia.olawa.pl (po wcześniejszym zeskanowaniu wypełnionego zgłoszenia) faksem pod numerem telefonu 071/3033923 lub w siedzibie naszego Ośrodka.
Druk zgłoszenia dostępny jest na stronie internetowej Ośrodka w zakładce wnioski, bądź w odnośniku poniżej.
Odnośniki: