Szkolenie online „Pracuję w chmurze – tworzenie, współpraca, zarządzanie i dzielenie się zasobami” – 11.01.2023 r.

Zainteresowani nauczyciele!!!
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Oławie we współpracy z Biblioteką Pedagogiczną w Oławie zaprasza na szkolenie online nt.:

„Pracuję w chmurze – tworzenie, współpraca, zarządzanie i dzielenie się zasobami”


Cel szkolenia:
  • Poznanie łatwych aplikacji do gromadzenia i udostępniania różnego rodzaju zasobów internetowych.
  • Tworzenie materiałów informacyjnych czy edukacyjnych z wykorzystaniem „chmury” jako nowoczesnej metody zastosowania TIK w procesie nauczania jak i pracy bibliotekarza.

Zagadnienia:
  • Gromadzenie zasobów i ich udostępnianie na przykładzie Symbaloo, Pocket – demonstracja i praca w wybranym programie;
  • Współpraca w chmurze, zarządzanie (zasobami lub projektem) – Trello i Todoist – demonstracja i praca w programie;
  • Wykorzystanie usług OneNote, Forms (Microsoft Office);
  • Współpraca i udostępnianie materiałów w GoogleDrive: Jamboard oraz Moje mapy. 

UWAGA !!!

WSKAZANE ZAŁOŻENIE KONTA W PROGRAMACH:


  • Osoba prowadząca: Edukator DBP  
  • Miejsce szkolenia: Platforma ClickMeeting
  • Forma szkolenia online: wykład z prezentacją, praca w wybranych programach (po założeniu konta), dyskusja na czacie, wykorzystanie narzędzi do pracy zdalnej
  • Koszt szkolenia: bezpłatne
  • Termin szkolenia: 11.01.2023 r. (środa)
  • Godzina rozpoczęcia: 13:00 (przewidywany czas zajęć – 2,5 godz.)

Zgłoszenia udziału w szkoleniu przyjmujemy do dnia 09.01.2023 r. (poniedziałek) na adres email:  sekretariat-podn@poradnia.olawa.pl (po wcześniejszym zeskanowaniu wypełnionego zgłoszenia) faksem  pod numerem telefonu 071/3033923 lub w siedzibie naszego Ośrodka.

Druk zgłoszenia dostępny jest na stronie internetowej Ośrodka w zakładce wnioski, bądź w odnośniku poniżej.


Odnośniki: